HTML

Távmunka-napló

Amit régóta csinálni akartam a weben, de sokáig nem jöttem rá, hogyan csinálják mások. Akik kezében a kódok pénzzé állnak össze. A blogom az egyéni gyarapodást szolgálja a pénzügyi IQ fejlesztésével. Eredetileg a távmunkával akartam foglalkozni, de aztán egy napon megjelent előttem ... egy fehér nyúl.

Gyakori kifejezések

2008.05.09. 15:06 Gergő, CsokiMa

Cool TV

Ahogy a következő bejegyzést terveztem, eszembe jutott egy korábbi cikk, amit még jó pár évvel ezelőtt írtam a Cool TV oldalára. Kísérleti jelleggel indítottam ugyanis egy távmunkával foglalkozó csoportot. De most már csak a hűlt helyét fogod ott találni. Mivel azonban csak a szó száll el, ezért most leporolva újra kiadom a művet
"Ezt a cikket témaindítónak szánom, és remélem sokan ráharaptok majd. Minden új dologgal szemben vannak remények és kétségek. Vannak támogatói és ellenzői. Reményeim szerint mindkét oldal képviselői jelen lesznek itt, és így segíthetünk egymásnak jó döntéseket hozni. Távmunka. Amikor először találkoztam ezzel a fogalommal, felkaptam a fejem és bár még csak elképzeléseim voltak róla mit is jelent, biztos voltam benne, hogy nemsokára ezt fogom csinálni. Nem sokkal később újból beiratkoztam egy angol tanfolyamra, mert úgy gondoltam, ez is fog kelleni hozzá. Webdizájnerként dolgozom, és közel fél éve távmunkában. Állandó partnereim között vannak, akikkel ezidáig még nem is találkoztam, legfeljebb telefonon beszéltünk. Az angolomra e téren még nem volt szükség, de továbbra is tervezem, hogy a jövőben külföldire dolgozzak. -Hogy csináltad?- kérdezzük egy sikeres barátunkat, ha szóba kerülnek az erdményei. Én még számottevő sikerekről nem tudok beszámolni, de azt látom, hogy ezen az úton lehet járni. Gondolkodni kell, keresni és meglátni az új lehetőségeket és folyamatosan kapcsolatokat építeni. Vannak feladatok amelyekkel egyedűl nem tudok megbírkózni, ekkor felkeresem az egyik partneremet és az egyeztetés után belefogunk a kivitelezésbe. Persze mindehhez megfelelő technikai felszereltségre van szükség. A számítógép, az internet kapcsolat és egy mobil telefon a beugrók ebbe a világba. Manapság azonban ez nem jelenthet akadályt. Ezen kívűl megfelelő látásmód, attitüd is kell. Ez a nagyfokú önállóság, önfegyelem, vállalkozói gondolkodás és becsületesség. Ugyanis itt minddannyian önalkalmazottak vagyunk. "Rúgd ki a főnöködet!" De akkor ki fog minket vezetni? Hát mi magunk! Ez sokaknak nehezebb, mintha más mondaná meg nekik, mit csináljanak, még ha nincs is ínyükre. Szabad a választás. Van még egy dolog ami nélkül hosszútávon nem garantált a siker: a tanulás. Aki fogékony az új dolgokra, nyitott az ismeretlen megismerésére, egyszóval tanulékony, annak szintén jó esélyei lesznek ezen a téren. Manapság nem feltétlen a nagy halak tudnak érvényesülni, hanem a gyors halak is. Ez pedig a tanultak gyors integrációját és gyakorlati alkalmazását jelenti! OK! Ennyit első nekifutásra. Remélem kellően felcsigáztam az érdeklődést és mire a folytatás napvilágot lát, már csatlakoztok néhányan a csoporthoz."

Szólj hozzá!

Címkék: cikk internet segítség tanfolyam döntés tanulás út vállalkozás partner lehetőség távmunka feladat kétség ellenző


A bejegyzés trackback címe:

https://tavmunkainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr41461438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása