HTML

Távmunka-napló

Amit régóta csinálni akartam a weben, de sokáig nem jöttem rá, hogyan csinálják mások. Akik kezében a kódok pénzzé állnak össze. A blogom az egyéni gyarapodást szolgálja a pénzügyi IQ fejlesztésével. Eredetileg a távmunkával akartam foglalkozni, de aztán egy napon megjelent előttem ... egy fehér nyúl.

Gyakori kifejezések

2008.05.15. 22:02 Gergő, CsokiMa

Filmszakadás

Ma egy közeli jó ismerősöm (akinek személyazonossága hadd maradjon felfedetlen, így is örül, ha ezt olvassa) figyelmébe ajánlottam e jelen blogomat, de visszajelzésként csak annyit kaptam, hogy nincs rajta tartalom.
-Öt bejegyzést írtam már.
-Nem, Te öt posztos bevezetőt írtál.
-Hagyok időt az olvasóimnak a ráhangolódásra. - volt a poénos válasz, de mindenesetre fontolóra vettem az észrevételét. Eddig valóban egy kicsit biográfia szagú, de azért ilyen, mert ha hasonló helyzetben vagy, tudod, hogy tudom, mit érezhetsz.
De akkor vágjunk a közepébe! A visszaemlékezéseket majd beleszövöm.
A távmunkával kapcsolatos elképzeléseim a kezdetek óta teljesen átlényegültek, és jelenleg azon dolgozom, hogy a saját jövedelem termelő malmomra hajtsam az internet vizét. Azt kell  mondjam, hogy amit eddig tanultam a pénzügyi intelligenciával, és az emberi személyiséggel kapcsolatban, mindet hasznosítani tudom ezen a területen. Persze, számos új dologgal gyarapodott a tudásom, főleg az elmúlt fél évben, amelyek nélkül még mindig csak tapogatóznék. Viszont így egészen más a helyzet. Most a lelkesedésem egyik hajtó ereje, hogy látom kamatozni a magamba szívott tudást. Ez pedig további tanulásra inspirál.
Na, de mit is értenek az információs korszak e nagyszerű vívmánya, a távmunka alatt? Ki számít távmunkásnak, és hogyan és hol kell azt egyáltalán csinálni? Több más mellett ezekre a kérdésekre is választ kapsz a következő bejegyzésből.

Szólj hozzá!

Címkék: tartalom tudás távmunka helyzet jövedelem saját malma pénzügyi intelligencia


A bejegyzés trackback címe:

https://tavmunkainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr4471726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása