HTML

Távmunka-napló

Amit régóta csinálni akartam a weben, de sokáig nem jöttem rá, hogyan csinálják mások. Akik kezében a kódok pénzzé állnak össze. A blogom az egyéni gyarapodást szolgálja a pénzügyi IQ fejlesztésével. Eredetileg a távmunkával akartam foglalkozni, de aztán egy napon megjelent előttem ... egy fehér nyúl.

Gyakori kifejezések

2008.06.08. 00:33 Gergő, CsokiMa

Stratégiát építek

Tervre mindig szükség van. Időközben változhat, de muszáj kijelölni a csapásvonalat, ami mentén elindulunk, bármibe is fogjunk. Aki nem tervez az a kudarcot tervezi. Persze, az is jó valamire, de tudatosan csak egy mazochista akar szenvedni. Egyszer azt hallottam, hogy a japánoknál egy projekt 80%-át a tervezés teszi ki. Ugyanez az amerikaiaknál 20%. Magyarországról nem szólt a fáma. De azt sokszor láttam már a környezetemben, hogy gyerünk, van kedvem filmezni, alkotni, ezt csinálni, azt csinálni. Aztán elég hamar elment a kedvük. Maradt az elégedetlenség.
A Milliomos Születik-hez készített első (bemutatkozó) videóm lényegesen több munkával, átgondoltabban készült mint a következő. A másodiknak is fontos üzenete van, de most már látom, egyrészt a visszajelzésekből is, hogy nem a megfelelő stílust választottam hozzá. Ha maradtam volna csak az eredeti videónál, és az energiámat kapcsolati tőke építésébe fektettem volna, úgy mint a Vállalkozó Bölcsész, akkor többre mentem volna. Ezzel talán még némileg alá is vágtam az épülő imédzsemnek. Persze a dolog még nagyon az elején van, szóval nincs még semmi veszve. A beígért videó beszámolókon éppen az imédzs kérdés miatt hezitáltam, de azt gondolom, most még nem szúrok ki nagyon magammal, ha netán a népszerűségem rovására menne. A Viddleren megtekinthetők.

Most tehát lássuk, mit fogok csinálni az online vállalkozásom elindításának első lépéseiként? Ha nem láttad volna a bemutatkozó videómat, akkor elárulom, hogy póló dekorációval és természetesen kereskedelemmel fogok foglalkozni, méghozzá nagyon újszerűen.

  • Elkezdtem felmérni a piacot.
Két szempont alapján nézelődök és gyűjtöm a kedvencekbe az oldalakat.
-A pólók ötletessége.
-Az oldal ergonómiai kialakítása, imédzse, ötletes megoldásai.
-Eladási metódusa.
(Online marketinges szakszótáram még az alapszókinccsel bír, de folyamatosan bővítem.)
Az árakat másodlagos tényezőnek tekintem, ezért most különösebben nem foglalkozom azokkal.
  • Kialakítom a Polotus karaktert
Irók, szerepjátékosok szokták úgymond generálni az egyes karaktereket. Ez által ruháznak fel egy képzeletbeli személyt valamilyen természettel, jellemmel, képességekkel, vagyis karaktert adnak neki. Egy erős karakter sokat elvisz egy történetben. Ott van pl. Emese (Budapest Bank reklámfigurája) akinek, többek közt, már az interneten keresnek állást a rajongók. Szóval azért kell nekem is jól megalkotnom Polotust, a pilátusok kései leszármazottját, mert ő lesz a póló biznisz reklámfigurája.

  • Összeszedem az induláshoz szükséges infókat
Mivel majdnem végig követtem Goldmann Dávid előző projektjét a 25 hetet, amiben szintén nulláról épített fel a szemeink előtt egy bevételt produkáló kereskedelmi weboldalt, megvan az az anyag, amit akkor közzétett. Első sorban abban fogok visszalapozni, a szükséges infókért. Persze az utóbbi hetekben számos új ismerettel gyarapodtam online vállalkozás terén, és azokat is újra átnézem. Mindezek alapján készítek egy tervet a továbbiakról.
Persze most lehet, hogy az ördög sugdos ilyeneket a füledbe: -Miért pont pólók, hiszen tele van velük a világháló? És egyébként is, milyen újdonságot lehet beletenni egy ilyen ék egyszerűségű ruhadarabba?
Pont azért pólók, mert azt annyian veszik. Másként minek kereskednének vele szintén annyian? Innovatív újításokkal pedig a legmegszokottabb tárgyaink is új szerepet kaphatnak. Szóval követem a tanítást: Ne akarj valami új dologgal előállni. Találd meg mire van kereslet, és adj el belőle még többet!

Tartozom még egy bejegyzéssel a "Mielőtt változtatnál" post folytatásaként. Most fog következni. Arról volt szó, hogy külsődleges változtatásokkal nem kerülhetsz át valósan az egyik jövedelem szerzési területről a másikra. A következő bejegyzésől pedig megtudhatod, mi jellemzi azt a négyféle embertípust, akik a pénzügyi területek különböző szegmenseiben, eltérő módszerekkel keresnek pénzt.

Szólj hozzá!

Címkék: póló karakter terv milliomos születik polotus imédzs


A bejegyzés trackback címe:

https://tavmunkainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr85509054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása