HTML

Távmunka-napló

Amit régóta csinálni akartam a weben, de sokáig nem jöttem rá, hogyan csinálják mások. Akik kezében a kódok pénzzé állnak össze. A blogom az egyéni gyarapodást szolgálja a pénzügyi IQ fejlesztésével. Eredetileg a távmunkával akartam foglalkozni, de aztán egy napon megjelent előttem ... egy fehér nyúl.

Gyakori kifejezések

2008.06.02. 11:05 Gergő, CsokiMa

Megyek a villába, be!

Minden egyéb teendőmet félretéve vágódtam be a klaviatúra elé, hogy beszámolhassak egy újabb, nem várt eseményről a Milliomos Születik kapcsán. A hír a következő: ma megyek a villába! Az igazsághoz hozzátartozik, hogy csak villámlátogatásra. A szervezők ugyanis kitalálták, hogy tartanak ma egy próba előadást a Milliomos Születik leendő helyszínén. Éjjel került fel a felhívás a bolgra,
http://www.milliomos-szuletik.com/és az első 20 jelentkező szagolhat bele a készülődés izgalmával teli levegőbe. Természetesen a 600nm-es, full márványozott épület még közel sincsen berendezve, de az előadó helyiséget már előkészítették. Tegnap nem terveztem ugyan éjszakázni, de megérte!
Felvétel is fog készülni már most erről a történelmi eseményről, de én a mobil kandi kamerámról most letörlők minden képet, zenét, és videót, hogy tudjak képes beszámolóval szolgálni. Az épület címe egyelőre szupertitkos, de egy fotót már feltettek a Milliomos Születik hivatalos oldalára.


A többit meg majd én töltöm fel. :) Annyit még tudni kell a helyszínről, hogy PR szempontok figyelembevételével, hivatalosan nem "A Villának" fogják hívni. A név még nem eldöntött, lehet javaslatokat tenni.
Miattam egyébként lehetne ez az egész egy lakótelepi betonkockában is, ha nem kapunk hőgutát, de nyilván a komfort azért nem lesz másodlagos, ha már tizenkét hetet lenyomnak ott páran. Mivel ez nem az a seggmutogató-típusú show lesz, ezért valójában a hétvégéken mindenkit szabadon engednek. De az épület elhagyása fakultációként gyakorolható tantárgy lesz, mert aki jobban érzi magát bent, azt nem fogják kidobni.
Röviden ennyit erről a mai eseményről. Talán mondanom sem kell, már számolom a perceket!

Maradj velem, és mindig értesülni fogsz a Milliomos Születik legfrissebb eseményeiről !


Erre a legjobb mód, ha követed az RSS Feed-et. (Jobb oldalt az a narancssárga kis négyzet jelöli.)

Szólj hozzá!

Címkék: előadás show villa milliomos születik


A bejegyzés trackback címe:

https://tavmunkainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr45499016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása