HTML

Távmunka-napló

Amit régóta csinálni akartam a weben, de sokáig nem jöttem rá, hogyan csinálják mások. Akik kezében a kódok pénzzé állnak össze. A blogom az egyéni gyarapodást szolgálja a pénzügyi IQ fejlesztésével. Eredetileg a távmunkával akartam foglalkozni, de aztán egy napon megjelent előttem ... egy fehér nyúl.

Gyakori kifejezések

2008.06.05. 00:22 Gergő, CsokiMa

Jelentés a "nemVillában" történtekről

Mivel két napja, kb. ilyen tájt, értem haza a próbaelőadásról, most addig nem hagyom magamat lefeküdni, amíg meg nem írom Neked a beszámolót.
Igen, éjjel volt már, amikor a másfél-két órásra tervezett előadás után hazaértem. Amikor Nicholas Viktor kirúgott bennünket, még páran voltunk ott, akik a lépcsőkorlátba kapaszkodva próbáltak még maradni, amíg lehet. Surányi Ferivel diskuráltunk a balkonon, akit nem lehet lelőni, ha egyszer szóhoz jut. Az előadás felvezetésekor előre is bocsájtotta, hogy aki bejut, készüljön fel, hogy az 1 órás előadást ő 4 órássá teszi. -Nem ismersz te még engem!  - gondoltam magamban. -Ha hagytok kérdezni, akkor lesz az 6 óra is.)
Ő, Viktor és Goldmann Dávid is megtartották rögtönzött expozéjukat. Az utóbbi két fiatalember prezentációján érződött, hogy rutinból nyomják, és számomra nehezebben voltak követhetőek, mint Feri. Ő a "kevesebb több" elvet követte, és nála tudtam a legtöbbet jegyzetelni. Mindenesetre a hangulat remek volt. Sokszor felharsant a hallgatókból verbuválódott röhögő kórus az egyes poénos szituációk miatt.
A leadott anyagok a jelenlegi háttér ismereteimmel reakcióba lépve már szinte azonnali cselekvésre buzdítottak. Tulajdonképpen felfogható ez a próbaelőadás egy mini szemináriumnak is.
Utána, az interjú alatt arra a kérdésre, hogy: -Volt-e valamilyen aha! élményem az elhangzottak hatására? - adtam ugyan választ, de később eszembe jutott valami más is. Azt éreztem, hogy ez az egész pénzügyi világ a kreativitásra épül. Nagyon sokáig egy merev, évezredes, változatlan eszközöket alkalmazó valami volt a számomra. Keménykalapos, aktatáskás, nyakkendősök egyenparfümös világa, amibe csak azok kerülhetnek be, akit ők engednek. Erre itt van ez a néhány meglehetősen fiatal fickó, akik közül nem sokon látok öltönyt. Lazák, mint a Rigalánc és tele vannak lével. És nem hogy nem engednek maguk köté, hanem úgyszólván berángatnak. Ezzel kapcsolatban egy gondolatomat megosztottam a leendő nézőkkel az interjúban, de fogok még írni is róla. Mert itt érzem, hogy fontos.

Na, de vissza a beszámolóra! A fentiek után az önkéntes alapon kijelölt résztvevők honlapjait elemeztük ki fakultatív jelleggel. Az én designeri szemem nem sok örömben részesült az alatt a programpont alatt. Most már azonban szélesebb látókörrel rendelkezem, mint korábban, mezei grafikusként. Kezdem látni, mik azok a korlátok, amelyek egy webmarketingben járatlan design szakember által készített weboldalt elfojtanak. Mármint a kiteljesedésében.
Most láttam a Twitter-en, hogy Dávid tölti fel az ott készült videót. Nem csak az előadás alatt készítettek felvételt, hanem villáminterjúkat is adtunk. Azok is láthatóak lesznek valahol, valamikor. Ott végig Feri volt a riporter. Én voltam az utolsó interjú alany, és meg is kérdeztem, mivel működik. Azt mondta, a lelkesedés jobb mint a Duracell.
A kíváncsiságom persze most sem hagyott nyugodni, és az előadás végeztével terepszemlét tartottam az épületben. Készítettem videókat a kém kamerámmal, alias mobil, amelyeket elérhetővé teszek. Most csak egy fotót teszek közkinccsé a "nemVilla" frontrészéről.



A Milliomos Születik "hivatalos" fotógalériája a Flickr-en:
http://www.flickr.com/photos/26404470@N06/tags/villa/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://tavmunkainfo.blog.hu/api/trackback/id/tr88504380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása